dimarts, de setembre 9

La ingenuïtat infantil

Estàvem al supermercat comprant el dinar, la Queralt, una amiga meva i jo, i de postres ens va venir de gust comprar uns gelats, i ja que nosaltres haviem triat el primer plat, li vem deixar triar a la Queralt el tipus de gelat. Ella volia una classe determinada de gelat, concretament una de marca, però jo, com sempre, vaig veure que hi havia la versió econòmica al costat, i a més a més era una caixa amb només 3 gelats, a diferència de la que volia ella que era de 4 gelats (cosa que ens anava millor perquè ens anava millor donat que érem tres) i vaig intentar convèncer-la per tal que cedís a la seva insistència a quedar-nos amb la caixa no només més gran, sinó també més cara, i ella, davant els meus raonaments poc convincents sobre el gust d'aquests gelats que ella no volia ens va espetar un: "deixa'm olorar!"
La meva mirada amb la de la meva amiga va ser suficient per esclatar a riure totes plegades.