dijous, de setembre 11

L'escàndol escolar: el preu dels llibres de text

La Queralt dilluns començarà primer de primària, un curs important perquè deixa de ser una nena petita per iniciar una etapa d'intens aprenentatge, és per això que s'endinsarà en l'apassionant món dels llibres de text.
Els llibres de text! Quin ensurt que ens han donat! Per a una nena que cursarà primer de primària he hagut de pagar 276 €! I sort que s'ha pogut beneficiar del meravellós invent de l'intercanvi de llibres de text al col·legi! (llàstima que només han pogut aprofitar 3 llibres!)
Vaig fer una mica el ridícul perquè, jo, sense haver mirat prèviament la llista de preus, em vaig presentar a l'escola amb 100 € ... i vaig haver de córrer a treure'n al caixer!Perquè.......què m'havia de pensar jo que els llibres serien molt més cars que els de l'any passat! (que ja van tenir el seu preu!) tenint en compte que n'aprofitava del curs anterior!
Més val que acabin essent uns/es einsteins els/les nostres fills/es!