dissabte, de novembre 8

Els reis (els tres mags d'Orient!)

El meu germà petit l'altre dia va cometre un greu error: li va donar a la Queralt una revista de joguines! El primer dia ja se l'havia mirat i remirat i estudiat i senyalat tot el que volia! I a partir d'aquest dia, cada dia em parla dels tres reis mags, del que vol que li portin, de les característiques de les joguines que vol, de les avantatges de tenir-les i la importància que els reis li portin, i m'ha demanat que ens mirem la revista juntes i m'ha demanat si podia tornar-se-la a mirar etc...
Jo, després d'aquestes manifestacions, amb la finalitat de preservar la meva salut mental i de retruc la seva, l'he advertida seriosament, que encara queden 2 mesos perquè arribin els reis mags i que si us plau que faci el favor de no parlar-ne més perquè jo no aguantaré sentir a parlar de totes les andròmines que vol durant més dos mesos!
I és que la Queralt té el consumisme tant interioritzat (com totes/tots, per molt que ho neguem) que fa por! Sembla que només podrà ser feliç si els reis li porten tot el que desitja, sobretot el regal estrella: "La Nintendo DS" perquè la tenen totes les seves amigues i tots els seus amics! I és que resulta increïble el poder de seducció que tenen aquests objectes, que semblen tan innocents, i tota la propaganda que se'n fa!
Que Déu ens agafi confesats en aquest any de crisis!