dijous, de novembre 26

Un dia al tren

L'altre dia una senyora em va dir: " A tu et conec, d'un dia al tren, tu tens una filla, no? Molt simpàtica, per cert"
I jo vaig continuar la conversa: "Sí, però el tren amb ella l'agafo molt de tant en tant, tot i que potser la tens vista perquè ella alguns dies entre setmana si que ve a Girona amb tren"
I ella: "No, però t'estic parlant de... fa uns tres anys! Ella anava amunt i avall del vagó xerrant molt"
Resum: Aquesta senyora s'enrecordava d'un dia que la Queralt i jo havíem agafat el tren tornant de Barcelona i ella, amb 3 o 4 anys, no va passar gens desapercebuda! M'enrecordo perfectament d'aquest dia, perquè jo vaig acabar passant una mica de vergonya i tot perquè gairebé tothom ens mirava i reia i parlant amb aquesta senyora vam arribar a la conclusió que per qüestions d'edat (de la Queralt) tot quadrava!"