dimarts, de març 24

La contrasenya

A la porta de la seva habitació hi té un paperet enganxat que hi posa: "La contrasenya comença per O", el primer dia que el va posar ja em va xivar quina era i em va advertir de les conseqüències de no endevinar-la, i ho vaig respectar, però amb el pas del temps, una s'acostuma a veure "aquella cosa" enganxada i malauradament no només passa desapercebuda, sinó que n'oblides el significat; doncs resulta que aquest matí la Queralt m'ha fet dir-li la contrasenya, i no hi ha hagut manera que jo m'enrecordés! Probablement estava adormida? No! No busquem excuses! Ella, per ajudar-me m'ha donat una pista:"és un ocell" i jo: "Ah!Doncs: Ocell!" i m'he quedat tan panxa! I la Queralt ha insistit:"No! Que és el nom d'un ocell!!
Jajajajaja!!! Que sapastre que sóc! De seguida m'ha vingut al cap la paraula: "oreneta!"
Pd: Per cert, ho ha escrit amb O!!!!