dimarts, de març 10

Crisis familiars

Si, ja ho sé, fa força dies que no escric res, i és que no és massa agradable plasmar en públic les discussions i enganxades que tenim la Queralt i jo (i que cada vegada són més,! És ben bé que el geni augmenta amb l'edat!
Bé, el que deia, les meves últimes vivències amb la Queralt no han permès que pogués escriure res interessant (o divertit, o sorprenent o diferent o............) i tampoc és que tingui cap anècdota per explicar ara, al contrari, és una de les moltes frases malsonants amb les quals em ruixa la Queralt últimament, però almenys aquesta, fa una mica de gràcia (bé, a mi me n'ha fet!)

Aquest matí, no sé perquè (mai recordo perquè s'enfada la meva filla, a vegades ni en el mateix moment sé què carai és el que li ha semblat malament!) la Queralt m'ha dit que VOLIA CANVIAR DE MAMA! Oléééééé! Què hi ha més agradable per a una mare que la seva filla li tiri aquest "piropo?"? Jo li he respost que em semblava molt bé, que jo també ho volia fer, però que havia de preguntar com es feia perquè no ho havia fet mai! I vés per on, ha recuperat el bon humor! (Menys mal! Eren les 9 menys 10 minuts i ja fèiem tard a tot arreu!)

1 comentari:

Frank Bayer ha dit...

Maria, ànims perquè això d'educar té molt de mèrit!! Ara, jo el cole veig que quan diuen una cosa que a tu et pot saber greu, no saben vertaderament el que diuen... No ho sé, a mi m'anima..