dimarts, de maig 12

Desvergonyida

A la sortida del col·legi, ens hem trobat a una amiga de la Queralt que anava amb la seva mare i la seva germana, ens hem fet les oportunes salutacions i la Queralt va i diu: "Puc venir a jugar a casa teva?" Bé, i com fas en aquestes situacions he dit: "Un dia que ens vagi bé a totes ja ens trucarem i ens posarem d'acord i que vingui ella també a casa!" Com que la Queralt ha insistit tant, la mare ha proposat que hi anés avui i jo, morta de la vergonya ho he consentit! I a sobre quan l'he anat a recollir no volia marxar i li ha preguntat si podia tornar a venir el dijous!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Crec que sé perquè té tant interès en anar a jugar a casa d´aquesta nena.
Resulta que ahir la Queralt em va dir : "Emma . quan anirem a casa de la teva mare? és que ara fa molts dies que no hi anem" jo em vaig quedar extranyada, no per res sino que em podia haver esperat que em demanés anar a casa de la Martina o la Judit... no se, són nenes, com ella, no? encara no m´havia donat temps a contestar-li quan va dir : "Ah! és igual perquè dimarts tornaré a anar a casa de... no recordo el nom... i té la nintendo..." ( casualment la meva mare també té la famosa maquineta)ejem!! sense comentaris, no?