dimarts, de gener 20

El tamagoshi

A la Queralt, els reis de St. Celoni li han portat una maquineta d'aquestes, un tamagoshi (ignoro la correcta escriptura d'aquest mot) que ens fa anar de bòlit a les dues!A ella perquè l'avisa de quan té gana, set, son, quan es mor i no sé quines històries més i a mi, perquè hi ha alguns botons que la Queralt, per molta força que utilitzi no pot fer funcionar o perquè als vespres, quan la calma i el silenci s'apodera de la nit, se sent el sorollet molest i insisteix d'aquest aparell...

1 comentari:

Emma ha dit...

Hola Maria, sóc l´Emma.
He trobat el teu bloc, m´en va parlar en Sergi de la Gemma fa temps i mira, avui l´he buscat i he aconseguit trobar-lo!!! per mi és una proesa, que ho sàpigues.
Felicitats, és un bloc molt xulo i entranyable, a la Queralt li farà molta gràcia veure´l quan sigui més gran, segur.
Resecte al Tamagoshi (tampoc se com s´escriu, la veritat,)t´haig de dir que jo tampoc el soporto, és més: aquest últim cap de setmana, a Sant Feliu, el vaig tirar per la finestra en un atac de rabia després de la cinquena vegada que em va despertar. Deu tenir 7 vides perquè malauradament encara està intacte. Ara l´ha deixat aquí perquè en Jordi li cuidi i estic neeeeeeeeeeeeegra!!! A sobre va l´altre i em diu que és divertit, se l´emporta a la feina i tot... No sé com pero l´haig de fer desaparèixer. Creus que li sabrà molt greu??
Petons.