divendres, de gener 23

La maleta de rodes

Ja fa temps la Queralt em va demanar una maleta de rodes, de fet, una vegada en va tenir una (no perquè jo li comprés) i era bastant pesat no només per el soroll que feia sinó perquè escombrava la porqueria del carrer fins a casa (sobretot en dies de pluja) i la maleta quedava destrossada de sota.
Aquest matí, esperant que obrissin la porta de l'escola, s'ha fixat en dues nenes que passejaven les seves invàlides motxilles sobre rodes, i m'ha tornat a reclamar ser posseïdora d'una motxilla amb aquests encants, la meva argumentació ha sigut proclamar la "falsa" comoditat (per les altres incomoditats ja esmentades) que ens volen vendre amb aquestes motxilles i que les persones ens hem d'acostumar a utilitzar la nostra força i portar la maleta a sobre, donat que quan ella sigui gran no anirà amb un bolso amb rodes! Ella m'ha increpat que ja en sap de portar la maleta i que ella vol RODES!