dimarts, de febrer 24

El perdó

Avui al matí, hem tingut discussió, motiu: la roba, per variar, per tant, que ahir a la nit jo destinés uns minuts a triar juntament amb la Queralt, la roba que es posaria avui, no ha servit de res, és ben veritat que les coses es veuen diferent al vespre del matí!Jo ja m'he estressat de valent! I hem començat els nostres matins enfadades, ella a l'escola i jo a la feina.
Aquesta tarda, però, quan l'he anat a buscar, m'ha vist i "ipso facto" m'ha demanat perdó! Sense ni tan sols dir hola ni donar-me temps a ser conscient que ja la tenia davant meu; he quedat perplexa! No només s'enrecordava, sinó que a més li ha donat la suficient importància com per no posposar-ho!
Aquest tipus de coses són les que et fan sentir immensament orgullosa de ser la mare de la teva filla.