diumenge, de febrer 15

Una nena molt cívica

Realment em va sorprendre molt quan, anant pel carrer, la Queralt es va aturar de cop i va dir: "mira què hi ha al terra!" Era una part d'una xuxeria, i jo, pensant que la seva intenció era menjar-se-la li vaig dir que no ho fes, per raons obvies, i es va quedar aturada, no sé ben bé si pensava o què feia, fins que vaig entendre que el que volia ella era recollir-ho per tirar-ho a les escombraries! I així ho va fer, va recollir "aquella cosa", i la va llençar al que en aquells moments teníem més a prop, un contenidor, a més a més, ella va mirar que fos el que li corresponia, en aquell cas, el rebuig! Això, però, s'entén ,perquè moments abans m'havia explicat que al col·legi estaven estudiant el reciclatge, això deixa ben clar la influència del que aprenen a escola!