dilluns, de febrer 2

Imaginem

Vaig reconèixer a la Queralt que ara jo no tenia imaginació, però que quan era petita si que en tenia, i molta! Però es clar, no la vaig potenciar i se'm va quedar estancada, i li vaig demanar si ella m'ajudaria a recuperar-la, però en aquell moment, no vaig obtenir resposta (per variar, vaig pensar que no m'havia escoltat)
Però, de sobte em va proposar: "Imagina't que estàs al mercat.....què hi veus?"
I jo vaig respondre, sense entendre molt bé a què venia allò, que hi veia el que tothom normalment veu al mercat, fins que al cap d'unes quantes preguntes vaig exclamar: "Ah! Això ho estàs fent per ajudar-me a recuperar la imaginació?"
- "síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!"
De totes maneres, vam encetar (també per variar) una petita discussió perquè quan jo deixava volar la meva imaginació ella deia que no, que allò no, i en canvi quan detallava la realitat em deia que sí, i al cap de diversos intents de fer-li entendre, vaig arribar a la conclusió que potser no sap exactament què és la imaginació.