divendres, de juny 20

La meva primera experiència amb una grua

Dijous a la tarda, mentre tornava a casa, vaig passar pel carrer on normalment aparco el cotxe, i em vaig quedar ben estranyada al veure que a on al matí havia vist aparcat el cotxe n'hi havia un altre, vaig estar dubtant bastant ja que mai recordo el lloc exacte del carrer on el deixo, donat que l'agafo poc sovint, però no el vaig veure enlloc més, vaig acostar-m'hi i no vaig veure cap senyal groga en forma de triangle, tot i que l'havia aparcat sobre un pas de zebra, no se'm va ocórrer que la grua se l'hagués emportat, ja que cada dia hi ha un cotxe aparcat allà i jo l'havia aparcat moltes vegades i mai se me l'havien emportat, és un pas de zebra semiesborrat i té una vorera alta, per tant, pot dur a confusió. Per tant de seguida vaig pensar que me l'havien robat! La Queralt estava ben preocupada pel seu paraigües, que estava dins el cotxe i era nou i li encantava!
Al arribar a casa vaig trucar a la policia anunciant que potser me l'havien robat, i m'imagino que debien esclatar a riure al comprovar que era la grua qui me l'havia robat!
Vaig haver de fer mans i mànigues perquè algú pogués acompanyar-me a buscar-lo i algú es quedés amb la Queralt que estava sopant. (Éren les 8 del vespre d'un
dia lectiu)
Un cop al dipòsit vaig fer amistat amb el vigilant, qui em va dir que cada dia la grua s'emportava els mateixos cotxes!
Em van cobrar 79 € per el SERVEI DE GRUA! Bastant car per ser un servei que jo no he demanat! Bé, i al parabrises tenia un regal que m'obligava a pagar 90€ més!
Està clar, que jo, no aparcaré mai més en aquell lloc, i està clar, que vist el panorama, hauré de decidir-me finalment per llençar els diners que tant em costen de guanyar per mantenir un tros de ciment i tenir dret a aparcar-hi el meu cotxe a costa d'enriquir algú altre que no sigui l'ajuntament.
És la meva segona multa en els meus 9 anys de carnet, les dues d'aparcament, i les dues durant l'últim any, i s'ha de tenir en compte que sóc molt curosa (o poruga) no m'atreveixo a aparcar a un lloc susceptible de ser retirat, per tant això em porta a la fàcil conclusió que s'estan reduint exageradament els aparcaments gratuïts.