dimarts, d’octubre 14

Aquest matí la Queralt m'ha deixat que la pentinés!

I és que sempre m'hi posava pegues, ara no li venia de gust, ara protestava queixica que li feia mal, ara volia posar-se una diadema, ara li havia fet la cua fatal, i, o bé a mi se m'acabava la paciència, o bé sen's acabava el temps, o bé ella es saturava de tal manera que no em permetia cap moviment més! Per tant, la Queralt esdevenia una rèplica exacte de la seva mare, que sempre va esparrucada a tot arreu, per molt que s'hi esmeri!
Però, aquest matí ..........aquest matí la meva nena m'ha demostrat una vegada més que s'està fent molt gran i que a poc a poc va canviant alguna de les seves manies, perquè m'ha deixat fer una cosa que feia temps que no podia fer: pentinar-la!
I mira que n'estava de mona aquest matí amb les seves dues trenetes!!