dimecres, d’octubre 15

En Ninu

La Queralt té moltes ganes de portar en Ninu (el gat) a passejar.
El dia que m'ho va fer saber jo li vaig deixar ben clar que no es podia pas portar un gat a passejar! Ella estranyada, em va espetar: "Perquè? Que està prohibit?" De cop, em va saber greu la resposta que li havia donat, i també em va molestar haver pensat que era ridícul portar un gat a passejar perquè la gent ens miraria i jo passaria vergonya, ja que vaig veure que a la Queralt realment li feia molta il·lusió i que gràcies a la manca de prejudicis, ella ho veu perfectament normal, ja que, si els gosos es porten a passejar, perquè no els gats? Explicar-li que no en tenen necessitat no li sembla una justificació suficient. A veure si la convencen les quatre vacunes que s'han de posar de mes en mes i que per tant fins d'aquí a quatre mesos no podria sortir al carrer!

2 comentaris:

Anna ha dit...

Pobre ninuuuuuuu!!! Tots a passejar els gats, tortugues, ocells... k tenim x casa! jeje!

Anònim ha dit...

guapa, m encanta el teu blog, la veritat es que podriem publicar un llibre a l'estil Arxer, crec que tindria molt d'exit!

Marta Vilosa